Czy każdy może zrobić przeszczep włosów ?
Każdy, kto zostanie zakwalifikowany do transplantacji włosów przez doktora Altana. Nie każdy pacjent posiada obszar dawczy w odpowiedniej kondycji w stosunku do poziomu łysienia.
Co może wykluczyć pacjenta z przeszczepu włosów ?
Nie podejmujemy się zabiegu w przypadku pozytywnego wyniku na obecność wirusa WZW B, WZW C, HIV. Nieustabilizowana cukrzyca lub inne choroby przewlekłe , które mogą zagrażać zdorwiu lub życiu w trakcie zabiegu.
Jak zarezerwować termin zabiegu?
Jeżeli pacjent jest zakwalifikowany do przeszczepu włosów przez Doktora Altana, to po ustaleniu dostępnych terminów rezerwujemy dogodny z nich na podstawie kupna bilet lotniczych. Zaliczkę na poczet kupna biletów lotniczych przyjmujemy tylko w przypadku oferty Premium. Jest to wpłata w złotówkach w przeliczeniu po aktualnym kursie NBP na polski rachunek, pozostałą kwotę płacimy w euro bezpośrednio przed rozpoczęciem transplantacji włosów.
Czy zabieg przeszczepu włosów boli ?
Przeprowadzamy zabieg bezboleśnie w oparciu o najnowsze technologię transplantacji włosów. Po zaprzestaniu działania znieczulenia, również ból jest nieodczuwalny.
Czy należy zadbać szczególnie o przeszczepione włosy ?
Pacjent dostaje zalecenia lekarza w języku polskim a wraz z nimi leki i kosmetyki niezbędne do pielęgnacji bezpośrednio po operacji.
Czy przeszczepiamy włosy z innej części ciała ?
Istnieje taka możliwość, ale sięgamy po nią w ostateczności na życzenie pacjenta, ponieważ są znacznie mniejsze szanse że takie włosy przyjmą się. Najczęściej jest to broda.
Czy przeszczep włosów można zrobić w każdym wieku ?
Wiek w tym przypadku nie jest ograniczeniem, a stan zdrowia.
Czy jestem dobrym kandydatem do przeszczepu włosów ?
Należy wysłać do nas zdjęcia głowy od przodu, tyłu, obu boków i góry aby uzyskać taką informację
Jak długo trwa pobyt w Stambule ?
Cały pobyt w Stambule trwa dwie doby hotelowe a zabieg można wykonać w sobotę np. wylot z Polski w piątek wieczorem, zabieg w sobotę i powrót do kraju w niedzielę, następnego dnia po południu.
Jak długo trwa przeszczep włosów ?
Zabieg trwa od 6 do 10 godzin. Wykwalifikowany personel medyczny pracując maksymalnie wydajnie stara się skrócić ten czas na miarę możliwości.
Czy cena może ulec w trakcie zabiegu ?
Cena za zabieg jest stała i nie ulega zmianie w trakcie zabiegu. Jeżeli zespołowi Aestepool uda pobrać się więcej mieszków włosowych od prognozowanej ilości to cena nie zmienia się.
Czy jest możliwosść finansowania zabiegu ?
Tak, wspópracujemy z polską grupą finansującą zabiegi medyczne. Za przeszczep włosów w Turcji możesz zapłacić w ratach.