Nowoczesna metoda Micro FUE pozwala na skuteczniejszy przeszczep włosów. Jest to najmniej inwazyjny sposób na chirurgiczne przywrócenie owłosienia skóry głowy.

Metoda Micro FUE (Follicular Unit Extraction) to najnowocześniejsza, a zarazem najmniej inwazyjna technika transplantacji włosów. Przeszczep włosów FUE umożliwia szybki powrót do codzienności i pozostawia niemal niewidoczne mikroblizny. Za pomocą metody Micro FUE możemy przeszczepić więcej mieszków włosowych niż w przypadku zabiegów metodami FUT i DHI.

Zaletą Micro FUE jest także krótki czas zabiegu, który stał się bardziej komfortowy dla pacjentów. Przeszczep włosów FUE odbywa się przy użyciu tzw. punchera, czyli precyzyjnego mikroostrza o średnicy 0,7 mm, służącego do pobierania pojedynczych mieszków włosowych (graftów) z obszaru dawczego..

Na czym polega przeszczep włosów FUE?

W przeciwieństwie to techniki FUT przeszczep włosów metodą FUE nie wymaga wycięcia paska skóry, a tym samym nie zostawia widocznej blizny pozabiegowej. Metoda Micro FUE polega na pobraniu mieszków włosowych każdego z osobna przy użyciu specjalistycznego punchera i wszczepieniu ich w obszar biorczy, czyli tam, gdzie występują ubytki włosów. Obszarem dawczym jest potylica głowy, z której pobierane są wszystkie struktury, w tym komórki macierzyste odpowiedzialne za wzrost włosa. Przeszczep włosów FUE jest obecnie najskuteczniejszą i najmniej inwazyjną metodą chirurgicznego przywrócenia owłosienia skóry głowy. Przy bardziej inwazyjnej metodzie FUT ryzyko uszkodzenia mieszków włosowych jest mniejsze, gdyż z pobranego paska dzieli się je pod mikroskopem, lecz ingerencja w skórę jest znacznie większa. Umiejętności oraz doświadczenie Doktora wykonującego etap pobierania graftów ma ogromne znaczenie, aby nie uszkodzić niewodocznej części znajdującej się pod skórą.

Szczegóły przeszczepu włosów
Micro FUE mechaniczne i manualne – różnice.

Przeszczep włosów FUE może być manualny lub mechaniczny. Obie metody łączy sposób pobierania i wszczepiania graftów w obszar biorczy. Do podstawowych różnic zaliczamy jednak czas zabiegu i rodzaj zastosowanego narzędzia.

Metoda manualna jak nazwa wskazuje polega na ręcznym pobieraniu mieszków włosowych. Puncher, którym posługuje sie chirurg podczas pobierania nie jest podłączony do urządzenia elektrycznego a ostrze wprawia w ruch za pomocą ruchu nadgarstka. Do zabiegu używa się narzędzi o różnych średnicach ostrzy – od 0,7 mm do 1,2 mm – których użycie uzależnione jest od ilości włosów w skupisku.

Manualne FUE jest bardziej czasochłonne więc w tym samym czasie daje możliwość przeszczepienia mniej graftów.

Metoda mechaniczna jest z kolei szybsza i bardziej wydajna. W tym samym czasie można więc przeszczepić więcej graftów niż w przypadku metody manualnej. Początkowo technika mechaniczna spotkała się ze sceptycyzmem, gdyż lekarze pracujący dotychczas metodą manualną twierdzili, że nadmierne obroty, ciągła praca i rzadka zmiana ostrza może prowadzić do pozostawiania blizn. Jednak obecnie stosuje się innowacyjne narzędzia, dzięki którym mechaniczny przeszczep włosów FUE jest bardziej skuteczny i mniej inwazyjny. Możliwość regulacji obrotów i zmiany punchera w trakcie zabiegu pozwala na przeszczepienie większej ilości mieszków włosowych przy niskim ryzyku znacznej ingerencji
w tkankę.

Korzyści mechanicznego przeszczepu Micro FUE

Przeszczep włosów FUE metodą mechaniczną jest mniej czasochłonny i bardziej wydajny niż zabieg przy zastosowaniu techniki manualnej. Ta innowacyjna metoda wyróżnia się wieloma korzyściami, a dzięki temu, że przynosi doskonałe rezultaty, pozwala w krótkim czasie odzyskać pewność siebie.

Szczegóły przeszczepu włosów

• Czas zabiegu – mechaniczny przeszczep włosów FUE trwa 6-10 godzin i jest bezbolesny dla pacjenta.

• Ilość pobranych graftów – korzystając z metody mechanicznej, można pobrać do 700 graftów na godzinę (manualny przeszczep włosów FUE pozwala na pobranie 200-500 mieszków włosowych w tym samym czasie).

• Komfort dla pacjenta – krótszy czas zabiegu to większy komfort dla pacjenta i medyków.

• Niska inwazyjność – w przeciwieństwie do metody FUT przeszczep włosów FUE jest mało inwazyjny i nie zostawia widocznych blizn.

• Eliminacja ryzyka błędu ludzkiego – mechaniczny zabieg pozwala wyeliminować czynniki ludzkie wpływające na jego powodzenie, takie jak zmęczenie czy samopoczucie lekarza.

Warstwa Banner
01.
Konsultacja online

Kontakt rozpoczynający konsultację online. Aby dowiedzieć się czy jesteś dobrym kandydatem do przeszczepu włosów, należy rozwinąć zdjęcia dobrej jakości (oświetlenie, ostrość) w pięć ujęciach (od przodu, tyryłu, obu boków). Na podstawie zdjęć Doctor Altan w 24 godzin oceniania czy i jaką ilość przebiegtów możemy przeszczepić. Po pierwszej pozytywnej decyzji, należy uzupełnić ankietę medyczną, która pozwala zweryfikować Twój stan zdrowia.

02.
Umówienie terminu

Jeżeli przejdziesz wstępną konsultację, otrzymujesz spersonalizowaną ofertę, która zawiera ceny zakupu oraz odpowiadające im terminy zabiegów. W trakcie przygotowania należy zgłosić datę w terminie, w którym chcesz, aby odpoczęła data. Następnym sketchem gestem podpisanie umowy, uiszczenie opłaty rezerwacyjnej, w przypadku wyboru pakietu Standard przesłania elektroniczne biletyów zakupowych.

03.
Przeszczep włosów

Po przylocie do Stambułu w Cyprze, na lotnisku będzie czekał na Ciebie prywatny kierowca, który zadba o transport w trakcie całego pobytu. W dniu przylotu (dzień przed zabiegiem) obowiązuje tylko termin wizyty w hotelu. Następnego dnia po śniadaniu prywatnego kierowca zawiezie Cię do kliniki. Przeszczep rozpoczynający się od wtyczki z Mój lekarz Altanem i badaniem krwi. Zabieg trwa 6-10 godzin i jest bezbolesny. Kolejny dzień przeznaczony jest na konsultację, tego dnia wracać do domu.

04.
Opieka pozabiegowa

Stawiamy na wysoki poziom obsługi pozabiegowej. Pacjenci po zabiegu transplantacji włosów w naszej klinice mają nieograniczony kontakt z polskim koonsultantem. Wyróżnia nas bezpośrednio bezpośrednio do efektów Effectów z mojego lekarza Altanem, umożliwiając bezpośredni kontakt z nim. Przez najbliższe 30 dni wykazujemy specjalną opiekę i przekazujemy wskazówki dotyczące naszego pacjenta, aby uzyskać najlepszy efekt końcowy.

Opinie pacjentów
Co o nas mówią ?
NOWE POSTY NA INSTAGRAMIE
@aestepoolpoland
NOWE FILMY NA YOUTUBE
@Aestepool Przeszczep włosów w Turcji
NOWE WPISY NA BLOGU

Dowiedz się więcej na temat przeszczepu włosów w Turcji oraz przyczyn wypadania włosów.

Darmowa konsultacja

Wyślij zdjęcia w pięciu ujęciach aby dowiedzieć się czy jesteś dobrym kandydatem do przeszczepu włosów w Turcji.

lub