AESTEPOOLPOLAND

Przeszczep włosów – krok po kroku Nasza konsultacja składa się z 2 kroków. Pierwsza konsultacja jest w formie online, ponieważ przeszczep włosów wykonujemy w Turcji, w Stambule, więc jest to najwygodniejsza dla pacjenta forma konsultacji. Konsultacja   Nasza konsultacja dotycząca zabiegów przeszczepu włosów składa się z 2 kroków. Pierwsza konsultacja jest w formie online, ponieważ przeszczep […]
Strona główna » Blog » Przeszczep włosów – Etapy

Przeszczep włosów – Etapy

gru 1, 2021

Przeszczep włosów – krok po kroku

Konsultacja

Nasza konsultacja dotycząca zabiegów przeszczepu włosów składa się z 2 kroków.

Pierwsza konsultacja jest w formie online, ponieważ przeszczep włosów wykonujemy w Turcji, w Stambule, więc jest to najwygodniejsza dla pacjenta forma konsultacji. Zainteresowany pacjent wysyła do nas formą elektroniczną zdjęcia głowy w pięciu ujęciach: od przodu, tyłu, obu boków oraz góry. Doktor Altan ocenia czy możemy daną osobę zakwalifikować do przeszczepu włosów. Jeżeli opinia jest pozytywna, otrzymuje informację zwrotną z spersonalizowaną ofertą z dostępnymi terminami w okresie jakim zgłosił zainteresowanie, ankietę medyczną do uzupełnienia i odesłania drogą mailową. Jeżeli nie wykazuje przeciwskazań do przeszczepu włosów, następnym krokiem jest podpisanie umowy i dokonujemy pełnej rezerwacji terminu.

Podczas drugiej konsultacji bezpośrednio z Dr Ahmedem Altanem, która odbywa się w dniu zabiegu, przed rozpoczęciem procesu przeszczepu włosów, pacjent zostaje poinformowany o całej procedurze jaką przejdzie w tym dniu, przeprowadzona zostanie ponownie ankieta medyczna.

Przygotowanie do zabiegu przeszczepu włosów

Pierwszym krokiem po konsultacji jest pobranie próbki krwi, która zostaje oddana do laboratorium znajdującego się w naszym prywatnym szpitalu.

Jeśli testy wyjdą pozytywnie na obecność chociaż jednego z trzech: WZW B, WZW C, AIDS  nie podejmujemy się zabiegu wg. polityki medycznej szpitala.

Każdy z pacjentów zostaje poinformowany indywidualnie o takich działaniach wcześniej. Po otrzymaniu negatywnych wyników, czyli brak obecności jednego z trzech powyższych, pacjent jest kierowany do golenia włosów jeżeli jest taka konieczność. Sugerujemy, aby nie ścinać włosów przed zabiegiem, ponieważ Dr Altan precyzyjniej zaplanuje rozmieszczenie nowych mieszków włosowych uwzględniając długość włosów, kierunek układania się i dostosuje do regularnie noszonej fryzury.

Znieczulenie przed zabiegiem przeszczepu włosów

Prawie zawsze prowadzimy zabieg pod znieczuleniem miejscowym. Posługujemy się również bezbolesną metodą znieczulenia do przeszczepu włosów i stosujemy ją na życzenie pacjenta zgłoszone odpowiednio wcześniej.

Najczęściej wybieramy klasyczną metodę znieczulenia miejscowego ze względu na możliwe powikłania znieczulenia ciśnieniowego. Bezbolesne znieczulenie nie oznacza, że nie będziesz odczuwał bólu, ponieważ pochodzi on od substancji znieczulającej, która jest stosowana w obu przypadkach.

Ból nie pochodzi z samego faktu przebicia igły przez skórę. Nie ma potrzeby podejmowania ryzyka powikłań martwicy, ponieważ urządzenia ciśnieniowe mogą spowodować martwicę tkanki w wyniku nieuregulowanego silnego nacisku.

Istnieje również metoda zwana sedacją, stosowana jest u pacjentów z panicznym, wręcz paraliżującym lękiem przed igłami lub bólem. Polega na podaniu substancji w znieczuleniu ogólnym, aby uspokoić lub uśpić pacjenta na okres podania znieczulenia miejscowego. Po wybudzeniu jest w pełni świadomy sytuacji w jakiej się znajduje.

Pobieranie mieszków włosowych

Jest to pierwszy etap ingerencji mikrochirurgicznej i trwa najczęściej 3-4 godziny. Za pomocą odpowiednich narzędzi każdy mieszek włosowy jest pobierany osobno, wymaga to precyzyjnej ręki oraz odpowiedniej techniki.

Dr Ahmed ALTAN używa punchera 0,7 mm (cylindryczna część maszyny, która nacina skórę wokół mieszka włosowego).

Dzięki tej technice i przyrządom, pacjenci nie odczuwają bólu następnego dnia a ślady na skórze głowy są zminiaturyzowane.

Trzy mieszki włosowe dają siedem włosów ?

Mieszki włosowe inaczej zwane grafty, mogą być pojedyncze, podwójne, potrójne lub poczwórne. Jesteśmy w stanie ocenić sytuację w obszarze dawczym, czy w przeważającej części wyrastają pojedyncze, podwójne lub potrójne włosy z jednego mieszka włosowego. Jeżeli w większości z jednego graftu wyrasta więcej niż jeden lub dwa włosy to może zwiastować bardzo dobre efekty końcowe w części ciemieniowej oraz okolicy korony głowy. Zatem pobieramy i przeszczepiamy całe skupisko włosów (korzeń), nie każdy włos osobno. Efekt przeszczepionych 4500 mieszków włosowych może być nierówny efektowi 4500 mieszków włosowych przeszczepionych u innego pacjenta, ponieważ w obu przypadkach ilość włosów przeszczepionych może różnić się znacząco. Przeanalizujmy w ten sposób: z 3 graftów jeden jest pojedynczy, dwa pozostałe potrójne w efekcie końcowym daje nam to 7 przeszczepionych włosów. Jeżeli z 3 mieszków włosowych każdy będzie pojedynczy, przeszczepione zostanie 3 włosy.

Otwieranie kanałów

Otwieranie kanałów to druga i najważniejsza część i trwa 45 min. – 1 godzina.

Ten etap zabiegu Dr Ahmed Altan wykonuje osobiście.

Umiejętności oraz precyzja w tym etapie rzutuje na efekt końcowy, Znając ilość pobranych mieszków włosowych należy zaplanować rozmieszczenie ich, aby uzyskać najlepszą gęstość i jednocześnie pokryć obszar biorczy. Jeżeli kanały znajdują się zbyt blisko siebie to mogą się zjednoczyć i tworzyć skrzep krwi. Będzie to bardzo niebezpieczne dla nowych włosów lub będąc rzadko obsadzone będzie efektem nieestetycznym.

Podczas tego etapu Doktor nadaje kierunek oraz kąt wyrastania nowych włosów, naturalnie mają 200-900. Kąty otwieranych kanałów zależą od naturalnych włosów rosnących w pobliżu, jeżeli ich nie ma, Doktor wykonuje to najbardziej naturalnym kątem dla tego miejsca.

Najczęściej jest to 450-600. W tym etapie posługujemy się ostrzem szafirowym, które nie szarpie tkanki i jest odpowiednio dopasowane do kształtu mieszka włosowego. Efektem tego nowe przeszczepione mieszki włosowe, nie zostaną obsadzone zbyt głęboko lub nie przemieszczą się w okresie gojenia po zabiegu.

Wszczepianie mieszków włosowych

Jest to trzeci etap przeszczepu włosów i trwa od 3 do 4 godzin. Wszczepiamy mieszki włosowe ręcznie za pomocą specjalnych przyrządów. Każdy graft umieszczany jest pojedynczo w przygotowanych wcześniej kanałach w odpowiednim dla niego miejscu, dlatego jest to tak czasochłonne.

Aby uzyskać najbardziej naturalny wygląd, mieszki włosowe z jednym wyrastającym włosem obsadzamy w pierwszej linii czołowej, pozostałe dwu i trzywłosowe w kolejnej, na środku i koronie głowy.

Kontrola i opieka po zabiegu przeszczepu włosów

Następnego dnia po zabiegu przeszczepu włosów pacjent musi wstawić się w klinice na konsultację z Doktorem, w celu pierwszego mycia głowy oraz nauki prawidłowego mycia głowy w najbliższym czasie.

Pacjent powinien wysłać swoje zdjęcia do konsultacji po 5-10-12 dniach, a następnie co miesiąc. Jeżeli nasz zespół kontroluje proces odrastania włosów, pacjent będzie mógł zareagować, stosując się do zaleceń Doktora Altana aby uzyskać najlepszy efekt końcowy po dokonanym zabiegu.

DARMOWA KONSULTACJA

Wyślij zgłoszenie i otrzymaj darmową konsultację